Betaalverzoek niet geldig?

Hmmm, fijn al die moderne technologie. Maar het moet wel werken natuurlijk…
De KNAB bank laat ons blijkbaar eerder in de steek, dan de beloofde 7 dagen. Maar niet getreurd: problemen zijn er om op te lossen!

Wil je me een duwtje in de rug geven en krijg je de melding ‘Sorry, dit betaal verzoek is niet meer geldig’?

  • Leeg voor de zekerheid het cache geheugen van je browser. Excuus voor de moeilijke woorden, maar het kan zijn dat een oude versie van het betaalverzoek wordt vastgehouden.
  • Werkt dat niet? Of heb je geen idee wat ik bedoel… Laat het mij of Arjanne weten. Dan zorgen we zo snel mogelijk voor een nieuw betaalverzoek.
  • Geen zin om te wachten? Klik dan hier. Dan kom je bij een betaalverzoek van de ING terecht. Dan boeken wij je duwtje over naar de KNAB bank. Wat meer werk voor ons, maar we willen natuurlijk geen duwtjes missen.

Bedankt voor de extra moeite! Klik hier om terug te gaan naar het originele bericht.